A Motorola Solutions továbbfejlesztette „Service from the start” elnevezésű szervizszolgáltatását
A Motorola MOTOTRBO készülékek esetén a garanciális cserén túl lehetőség van kiterjesztett szervizszolgáltatás igénybevételére is a „Service from the start” (SFS) programon belül. Az SFS egy egyedülálló, előre fizetett szolgáltatási csomag, amellyel meghosszabbíthatjuk a jótállási időszakot, és olyan hibákat is kijavíttathatunk a Motorola megbízható szakembereivel, amire a normál jótállás nem vonatkozik.
A továbbfejlesztett SFS szolgáltatás még többet nyújt: egyszerűbb megrendelést, gyorsabb átfutási időket és csökkentett szervizelési árakat kínál. Ez egy teljeskörű szerviz program, amely minden szempontból támogatja a Motorola adóvevőkbe történő befektetést; a Motorola megbízható szakértői javítják az adóvevőket proaktív műszaki támogatással, szoftvertámogatással és egyéb szolgáltatásokkal.
Több, mint a már megszokott garancia
Az SFS szolgáltatást úgy tervezték, hogy optimalizálja az eszközök teljesítményét, minimalizálja a szervizelési időt, biztosítsa a szervizelés zökkenőmentes lezajlását a költségvetési kereten belül. Az SFS szolgáltatásnál 3 vagy 5 éves periódust választhatsz, és 3 különböző tartalmú szervizcsomagot:
- A "LITE" (egyszerűsített) csomag öt napos visszaküldési időt, nem műszaki telefonos támogatást, szoftvertámogatást és a visszaszállítást biztosítja.
- Az "ESSENTIAL" (normál) csomag magában foglalja a másnapi visszaküldést, a szervizelést normál elhasználódás esetén és telefonos műszaki támogatást.
- A "COMPREHENSIVE" (átfogó) csomag esetén a Motorola vállalja az aznapi visszaküldést, szervizelést véletlen törés esetén és a teljeskörű szolgáltatás érdekében az oda-visszaszállítást.
Garancia vs. „Service from the start” szolgáltatás
A Motorolánál, mint a legtöbb vállalatnál a standard jótállás azokra az alkatrész meghibásodásokra vonatkozik, amelyek gyártási- illetve anyaghibák miatt következnek be, és a termék eredeti gyártási dátumától számított meghatározott időtartamon belül jelentkeznek.
Tehát a jótállás a gyártási minőség biztosítása, nem foglalja magába a szervizszolgáltatást!
Az alábbi táblázat néhány fontos különbséget szemléltet az SFS szolgáltatás / sztenderd garancia között:
„Service from the start” szolgáltatás vs. sztenderd garancia |
||||
JELLEMZŐ |
GARANCIA / JÓTÁLLÁS |
SFS LITE (egyszerűsített) csomag |
SFS ESSENTIAL (normál) csomag |
SFS COMPREHENSIVE COVERAGE (átfogó) csomag |
Mire terjed ki? |
Csak a gyártási hibákra vonatkozik |
Csak a gyártási hibákra vonatkozik |
Lefedi a normál elhasználódás okozta hibákat |
A normál elhasználódáson túl a normál használat során bekövetkezett véletlenszerű törést is tartalmazza adott készüléktípusok esetén |
A díjfizetés időpontja |
A termék megvásárlásával történik |
Fizethető előre a készülékkel együtt, vagy azt követő 90 napon belül |
Fizethető előre a készülékkel együtt, vagy azt követő 90 napon belül |
Fizethető előre a készülékkel együtt, vagy azt követő 90 napon belül |
Az érvényesség időtartama |
2 év a Motorola MOTOTRBO rádióknál |
3 vagy 5 év Az éves megújítás elérhető a szolgáltatási szerződés 3. vagy 5. évének végén |
3 vagy 5 év Az éves megújítás elérhető a szolgáltatási szerződés 3. vagy 5. évének végén |
3 vagy 5 év Az éves megújítás elérhető a szolgáltatási szerződés 3. vagy 5. évének végén |
Telefonos támogatás |
Alap telefonos támogatás hétfőtől péntekig |
Alap telefonos támogatás |
Telefonos műszaki segítségnyújtás hétfőtől péntekig 9:00–17:00 között Sürgősségi telefonos ügyelet és dedikált megoldási út |
Telefonos műszaki segítségnyújtás hétfőtől péntekig 9:00–17:00 között Sürgősségi telefonos ügyelet és dedikált megoldási út |
Javítási központ átfutási idő* |
20 munkanap |
5 munkanap |
Visszaküldés a javítást követő munkanapon |
Visszaküldés a javítás napján |
Szoftver-támogatás |
A szoftver jelenlegi verziójának hibajavítása |
A szoftver jelenlegi verziójának hibajavítása |
A szoftver aktuális verziójának hibajavításai és frissítések |
A szoftver aktuális verziójának hibajavításai és frissítések |
Ismert éves javítási költségek |
A javítási költségekre a garancia nem vonatkozik, és kiszámíthatatlanok |
A szervizszolgáltatás díjai előre ismertek, nincs extra költség. |
A szervizszolgáltatás díjai előre ismertek, nincs extra költség. |
A szervizszolgáltatás díjai előre ismertek, nincs extra költség. |
Hibajavítás |
Az anyag vagy a gyártás minőségéből adódó hibákat fedezi |
Az anyag vagy a gyártás minőségéből adódó hibákat fedezi Védelmet nyújt jóval a garanciális időn túl is |
Védelmet nyújt a garancia hatályán, és jóval a garanciális időn túl is Az anyagszükségletet, alkatrészeket és munkadíjat is fedezi A termékeket az eredeti gyártási előírásoknak megfelelően javítják |
Védelmet nyújt a garancia hatályán és jóval a garanciális időn túl is Az anyagszükségletet, alkatrészeket és munkadíjat is fedezi A termékeket az eredeti gyártási előírásoknak megfelelően javítják |
Szállítás |
Egyirányú: csak a visszaküldést fedezi |
Egyirányú: csak a visszaküldést fedezi |
Egyirányú: csak a visszaküldést fedezi |
Kétirányú: az oda- és visszaszállítást is fedezi |
*Az átfutási idő a Motorola házon belüli javítási ideje, és nem tartalmazza a szállítási időt.
Ne feledd a különbséget: A jótállás biztosításával a Motorola azt garantálja, hogy az általuk gyártott termékek 100%-ban megfelelően működnek. A ”Service from the start” szolgáltatás ezen felül plusz előnyökkel jár, amely megvásárlásával biztosíthatod adóvevős kommunikációd zavartalan működését és gyors, szakértői szervizelését.
MOTOTRBO rádiók, amelyekhez a „Service from the start” szolgáltatás elérhető
Belépő szintű |
Közép / magas szintű |
Szakértő szintű |
DP1400 |
DP2400; DP2600; DM2600; DP3441; |
DP4401Ex |
Választható SFS csomagok a MOTOTRBO rádiókhoz
Válaszd a Neked és készülékeknek megfelelő csomagot:
TERMÉKSZINTEK |
LEÍRÁS |
JOGOSULTSÁGOK |
CIKKSZÁM |
MOTOTRBO belépő szintű adóvevők |
3 vagy 5 év SFS LITE szerviz |
5 napos átfutási idő, nem műszaki támogatás, hibajavítások és egyirányú szállítás |
GMLN5403A |
3 vagy 5 év SFS ESSENTIAL szerviz |
Normál elhasználódás hibáira is vonatkozik, másnapi átfutási idő, műszaki támogatás, szoftvertámogatás, egyirányú szállítás. |
GMLN5405A |
|
3 vagy 5 év SFS COMPREHENSIVE szerviz |
SFS teljes jogosultság, aznapi átfutási idő, a véletlen törések hibáira is vonatkozik, oda- visszaszállítás. |
GMLN5407A |
|
MOTOTRBO |
3 vagy 5 év SFS LITE szerviz |
5 napos átfutási idő, nem műszaki támogatás, hibajavítások és egyirányú szállítás |
GMLN5376A |
3 vagy 5 év SFS ESSENTIAL szerviz |
Normál elhasználódás hibáira is vonatkozik, másnapi átfutási idő, műszaki támogatás, szoftvertámogatás, egyirányú szállítás. |
GM0261A |
|
3 vagy 5 év SFS COMPREHENSIVE szerviz |
SFS teljes jogosultság, aznapi átfutási idő, a véletlen törések hibáira is vonatkozik, oda- visszaszállítás. |
GM0263A |
|
MOTOTRBO szakértő szintű adóvevők |
3 vagy 5 év SFS LITE szerviz |
5 napos átfutási idő, nem műszaki támogatás, hibajavítások és egyirányú szállítás |
GMLN5378A |
3 vagy 5 év SFS ESSENTIAL szerviz |
Normál elhasználódás hibáira is vonatkozik, másnapi átfutási idő, műszaki támogatás, szoftvertámogatás, egyirányú szállítás. |
GM0272A |
|
3 vagy 5 év SFS COMPREHENSIVE szerviz |
SFS teljes jogosultság, aznapi átfutási idő, a véletlen törések hibáira is vonatkozik, oda- visszaszállítás. |
GM0275A |
Ha téged is érdekel a Motorola SFS szolgáltatása, keresd értékesítési vezetőnket, és kérj árajánlatot:
Kerezsi Miklós
kerezsi.miklos@anico.hu
+36 30 472 8461