A weboldalon cookie-kat használunk a felhasználói élmények javítása érdekében. Több infó: Adatvédelmi Nyilatkozat.
Termékek Menü
+36 30 360 3167

A Motorola Solutions továbbfejlesztette „Service from the start” elnevezésű szervizszolgáltatását

 

A Motorola MOTOTRBO készülékek esetén a garanciális cserén túl lehetőség van kiterjesztett szervizszolgáltatás igénybevételére is a „Service from the start” (SFS) programon belül. Az SFS egy egyedülálló, előre fizetett szolgáltatási csomag, amellyel meghosszabbíthatjuk a jótállási időszakot, és olyan hibákat is kijavíttathatunk a Motorola megbízható szakembereivel, amire a normál jótállás nem vonatkozik.

A továbbfejlesztett SFS szolgáltatás még többet nyújt: egyszerűbb megrendelést, gyorsabb átfutási időket és csökkentett szervizelési árakat kínál. Ez egy teljeskörű szerviz program, amely minden szempontból támogatja a Motorola adóvevőkbe történő befektetést; a Motorola megbízható szakértői javítják az adóvevőket proaktív műszaki támogatással, szoftvertámogatással és egyéb szolgáltatásokkal.

Több, mint a már megszokott garancia

Az SFS szolgáltatást úgy tervezték, hogy optimalizálja az eszközök teljesítményét, minimalizálja a szervizelési időt, biztosítsa a szervizelés zökkenőmentes lezajlását a költségvetési kereten belül. Az SFS szolgáltatásnál 3 vagy 5 éves periódust választhatsz, és 3 különböző tartalmú szervizcsomagot:

  1. A "LITE" (egyszerűsített) csomag öt napos visszaküldési időt, nem műszaki telefonos támogatást, szoftvertámogatást és a visszaszállítást biztosítja.
  2. Az "ESSENTIAL" (normál) csomag magában foglalja a másnapi visszaküldést, a szervizelést normál elhasználódás esetén és telefonos műszaki támogatást.
  3. A "COMPREHENSIVE" (átfogó) csomag esetén a Motorola vállalja az aznapi visszaküldést, szervizelést véletlen törés esetén és a teljeskörű szolgáltatás érdekében az oda-visszaszállítást.

Garancia vs. „Service from the start” szolgáltatás

A Motorolánál, mint a legtöbb vállalatnál a standard jótállás azokra az alkatrész meghibásodásokra vonatkozik, amelyek gyártási- illetve anyaghibák miatt következnek be, és a termék eredeti gyártási dátumától számított meghatározott időtartamon belül jelentkeznek.
Tehát a jótállás a gyártási minőség biztosítása, nem foglalja magába a szervizszolgáltatást!

Az alábbi táblázat néhány fontos különbséget szemléltet az SFS szolgáltatás / sztenderd garancia között:
 

„Service from the start” szolgáltatás vs. sztenderd garancia

JELLEMZŐ

GARANCIA / JÓTÁLLÁS

SFS LITE (egyszerűsített) csomag

SFS ESSENTIAL (normál) csomag

SFS COMPREHENSIVE COVERAGE (átfogó) csomag

Mire terjed ki?

Csak a gyártási hibákra vonatkozik

Csak a gyártási hibákra vonatkozik

Lefedi a normál elhasználódás okozta hibákat

A normál elhasználódáson túl a normál használat során bekövetkezett véletlenszerű törést is tartalmazza adott készüléktípusok esetén

A díjfizetés időpontja

A termék megvásárlásával történik

Fizethető előre a készülékkel együtt, vagy azt követő 90 napon belül

Fizethető előre a készülékkel együtt, vagy azt követő 90 napon belül

Fizethető előre a készülékkel együtt, vagy azt követő 90 napon belül

Az érvényesség időtartama

2 év a Motorola MOTOTRBO rádióknál

3 vagy 5 év

Az éves megújítás elérhető a szolgáltatási szerződés 3. vagy 5. évének végén

3 vagy 5 év

Az éves megújítás elérhető a szolgáltatási szerződés 3. vagy 5. évének végén

3 vagy 5 év

Az éves megújítás elérhető a szolgáltatási szerződés 3. vagy 5. évének végén

Telefonos támogatás

Alap telefonos támogatás hétfőtől péntekig
9:00–17:00 között

Alap telefonos támogatás
hétfőtől péntekig
9:00–17:00 között

Telefonos műszaki segítségnyújtás hétfőtől péntekig 9:00–17:00 között

Sürgősségi telefonos ügyelet és dedikált megoldási út

Telefonos műszaki segítségnyújtás hétfőtől péntekig 9:00–17:00 között

Sürgősségi telefonos ügyelet és dedikált megoldási út

Javítási központ átfutási idő*

20 munkanap

5 munkanap

Visszaküldés a javítást követő munkanapon

Visszaküldés a javítás napján

Szoftver-támogatás

A szoftver jelenlegi verziójának hibajavítása

A szoftver jelenlegi verziójának hibajavítása

A szoftver aktuális verziójának hibajavításai és frissítések

A szoftver aktuális verziójának hibajavításai és frissítések

Ismert éves javítási költségek

A javítási költségekre a garancia nem vonatkozik, és kiszámíthatatlanok

A szervizszolgáltatás díjai előre ismertek, nincs extra költség.

A szervizszolgáltatás díjai előre ismertek, nincs extra költség.

A szervizszolgáltatás díjai előre ismertek, nincs extra költség.

Hibajavítás

Az anyag vagy a gyártás minőségéből adódó hibákat fedezi

Az anyag vagy a gyártás minőségéből adódó hibákat fedezi

Védelmet nyújt jóval a garanciális időn túl is

Védelmet nyújt a garancia hatályán, és jóval a garanciális időn túl is

Az anyagszükségletet, alkatrészeket és munkadíjat is fedezi

A termékeket az eredeti gyártási előírásoknak megfelelően javítják

Védelmet nyújt a garancia hatályán és jóval a garanciális időn túl is

Az anyagszükségletet, alkatrészeket és munkadíjat is fedezi

A termékeket az eredeti gyártási előírásoknak megfelelően javítják

Szállítás

Egyirányú: csak a visszaküldést fedezi

Egyirányú: csak a visszaküldést fedezi

Egyirányú: csak a visszaküldést fedezi

Kétirányú: az oda- és visszaszállítást is fedezi

*Az átfutási idő a Motorola házon belüli javítási ideje, és nem tartalmazza a szállítási időt.

Ne feledd a különbséget: A jótállás biztosításával a Motorola azt garantálja, hogy az általuk gyártott termékek 100%-ban megfelelően működnek. A ”Service from the start” szolgáltatás ezen felül plusz előnyökkel jár, amely megvásárlásával biztosíthatod adóvevős kommunikációd zavartalan működését és gyors, szakértői szervizelését.
 

MOTOTRBO rádiók, amelyekhez a „Service from the start” szolgáltatás elérhető

Belépő szintű

Közép / magas szintű

Szakértő szintű

DP1400
DM1400
DM1600
SL1600
SL2600

DP2400; DP2600; DM2600;  DP3441; 
DM4400;  DM4401;  DM4600;  DM4601;  DP4400;  DP4401;  DP4600;  DP4601;  DP4800;  DP4801;  SL4000;  SL4010;

DP4401Ex
DP4801Ex

 

Választható SFS csomagok a MOTOTRBO rádiókhoz

Válaszd a Neked és készülékeknek megfelelő csomagot:

TERMÉKSZINTEK

LEÍRÁS

JOGOSULTSÁGOK

CIKKSZÁM

MOTOTRBO belépő szintű adóvevők

3 vagy 5 év SFS LITE szerviz

5 napos átfutási idő, nem műszaki támogatás, hibajavítások és egyirányú szállítás

GMLN5403A
GMLN5404A

3 vagy 5 év SFS ESSENTIAL szerviz

Normál elhasználódás hibáira is vonatkozik, másnapi átfutási idő, műszaki támogatás, szoftvertámogatás, egyirányú szállítás.

GMLN5405A
GMLN5406A

3 vagy 5 év SFS COMPREHENSIVE szerviz

SFS teljes jogosultság, aznapi átfutási idő, a véletlen törések hibáira is vonatkozik, oda- visszaszállítás.

GMLN5407A
GMLN5408A

MOTOTRBO
közép / magas szintű adóvevők

3 vagy 5 év SFS LITE szerviz

5 napos átfutási idő, nem műszaki támogatás, hibajavítások és egyirányú szállítás

GMLN5376A
GMLN5377A

3 vagy 5 év SFS ESSENTIAL szerviz

Normál elhasználódás hibáira is vonatkozik, másnapi átfutási idő, műszaki támogatás, szoftvertámogatás, egyirányú szállítás.

GM0261A
GM0262A

3 vagy 5 év SFS COMPREHENSIVE szerviz

SFS teljes jogosultság, aznapi átfutási idő, a véletlen törések hibáira is vonatkozik, oda- visszaszállítás.

GM0263A
GM0264A

MOTOTRBO szakértő szintű adóvevők

3 vagy 5 év SFS LITE szerviz

5 napos átfutási idő, nem műszaki támogatás, hibajavítások és egyirányú szállítás

GMLN5378A
GMLN5379A

3 vagy 5 év SFS ESSENTIAL szerviz

Normál elhasználódás hibáira is vonatkozik, másnapi átfutási idő, műszaki támogatás, szoftvertámogatás, egyirányú szállítás.

GM0272A
GM0273A

3 vagy 5 év SFS COMPREHENSIVE szerviz

SFS teljes jogosultság, aznapi átfutási idő, a véletlen törések hibáira is vonatkozik, oda- visszaszállítás.

GM0275A
GM0274A

 

Ha téged is érdekel a Motorola SFS szolgáltatása, keresd értékesítési vezetőnket, és kérj árajánlatot:
Kerezsi Miklós
kerezsi.miklos@anico.hu
+36 30 472 8461

Tartalomhoz tartozó címkék: Professzionális adóvevő